Veckans planering:

Ny kategori!
Tänker ladda upp "veckans planering" varje söndag hädan efter.
Nu kommer ju detta en dag för sent men strunt samma. ^^
 
Tisdag: vanliga lektionen, en timmes paus/ göra iordning myran. Antingen vara med på lektionen med henne eller rida upp till vattentornet och galoppera uppför där några gånger, även skritta och trava några gånger. Så länge jag har kontroll.

Onsdag: Provrida ponnyn, Maxad C, hingst och vill ut och tävla.

Torsdag: Till vilda Och Ophelia, vet inte vilken av hästarna jag ska rida än, men hoppas jag får hoppa med Ophelia.

Fredag: Tömköra eller Hoppa med myran på lektionen. Isf om jag slipper betala annars tömkör jag bara.

Lördag: inte bestämt mig än men Tömkör myran eller rider lite barbacka. Eller ev, skrittar upp några gånger till vattentornet för att skaffa lite muskler.

Söndag: Ev. Hoppträning på FRK för ägaren som äger Ophelia.

Sedan vidare till Lotus kanske, säga hejdå och ta mina saker.

Eller jag vill ju fortfarande vara där men sakerna vill jag hellre ha till myran.
Och någon gång när jag får tid till honom, älskar ju den familjen, men känns så jävla surt att cykla dit när man blir så jävla deprimerad eftersom jag cyklar förbi Sture. (gubben som slaktade senni.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback