Veckans planering:

Måndag: Rida myran i paddocken, arbeta mycket volter i skritt och trav, även skänkelvikningar, ta en så tidig buss hem som möjligt för att hinna färga håret. :D
 
Tisdag: Ta bussen direkt från skolan till stallet, rida min vanliga lektion (får nya hästar yippee) och sedan 45 min paus och rida myran sedan. Kommer antagligen hem vid 9 eller 10 beror på hur fort stallet blir klart..
 
Onsdag: Rida Ophelia i paddocken, ett dressyr pass. Ska se om Madelene eller Therése kan hänga på och fota så kanske jag kan få någon skillnadsbild från förra året..:)
 
Torsdag: Hänga med Fannie eller Majsan, eller både och ^_<
 
Fredag:  Vara med på fyspasset i voltigen. (kondition & styrketräning) och sedan tömköra myran, kanske vara med på dressylektionen med någon häst, vet inte än.
 
Lördag:  Rida ut med någon, eller ta ett skönt dressyrpass i paddocken om Ebba vill fota, annars rider jag ut. Tar en hyffsat tidig buss hem och pluggar.
 
Söndag: Inget planerat den här dagen, men antagligen får Lotus/Wilda/Ophelia min tid. :)
 
jag och majsan :D
Och en sexig nyfiken myra! ;)
 

Kommentarer
Micaela säger:

Lätt chans att få länkning på bloggen nu :D hoppas du går in och röstar :)

2013-05-14 | 21:02:39
Bloggadress: http://micaelarobertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback