Rolig rubrik

Idag har jag gått 1 mil med Micca, eller ah drygt en mil. Kan säga att jag verkligen behövde det efter 2 dagars vila när jag är ganska van vid att vara i ful rulle varje dag.

Imorgon ska jag dra mig till skolan och jobba över i 1 timme, sedan hemåt och fixa mig inför stallet. Rida i paddocken med Myran, rida massa volter & skänkelvkningar, känns det bra provar jag en galoppfattning. Filmar hela ridpasset, ifall jag ramlar av ;)

Kommer bli typ 25 grader här imorgon, så jag kommer ju rinna svett! Men tänkte vara snäll mot myris och rida lite senare på kvällen så det hinner svalna.

 
Fotade lite när vi gick, sommaren börjar ju komma!
Vi var nere till Lahall (ett hav, typ ett badställe..)  och tog en paus,



Kommentarer
Julia - TeamPonnys säger:

Gud vad fina bilder ♥
Kolla gärna in min och Lina Ericson Stahlins nya hästblogg, Vore jättetacksam!
Kram :)

2013-05-17 | 22:37:29
Bloggadress: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback