inte haft någon dator

Förlåt för väldigt dålig uppdatering, men har inte haft någon dator. :(
 
Nu får ni inte börja klaga eller hata mig...

Inger säger att Myran ska ridas med graman hädanefter, bara ett tag. Jag tyger det är fett svårt men hon går mycket bättre på det och det känns bättre.
Jag slv hatar hjälptyglar, men myran går som sagt bättre. Har den också ganska slappt när jag rider.
Och imorgon ska jag rida i paddocken med skrutten, om de är fint väder,  då ska jag jobba mycket volter, skänkelvikningar och filma hela ridpasset. Ska bara jobba i trav och skritt. Får se om jag "vågar" på mig någon galopp, beror på hur hon har arbetat i andra gångarterna.
Jag är faktiskt ganska rädd för att galoppera på myran, får hon skjuter så med ryggen, och då vågar jag inte skänkla på henne. :c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback