Gästbloggning!

Hejsan!
 
Fick äran att gästblogga här i ungefär 3 dag. Ska bli jätte kul och hoppas ni vill läsa och tycker det är intressant.
 
Tänkte berätta lite om mig själv först!
 
Jag är då en tjej på 14 år som heter Emma. Jag bor i Stockholm så ganska långt ifrån Bella.
På fritiden så fotograferar jag med min Canon EOS 1100d , är med mina tre djur , är i stallet och är med kompisar ungefär!
 
Jag har ägt min system kamera i ca 2 år snart och ska nog snart utveckla mig till en mer avancerad kamera.
Men måste tjäna ihop lite pengar först! ;)
 
Jag rider även på ridskola. (sollentuna ridklubb.
 
Jag har tre djur , en hund , en katt och en kanin!
 
Min hund heter Qwintus och är 3 år. Han är en väldigt speciell hund och vi vet inte rasen på han.
Då vi köpte han från Hundrondellen och vi har inte kollat hans DNA ännu.
 
Min katt heter Godis och han är 5 år (snart 6). Han är en svart katt med gula ögon och är en bondkatt.
 
Min kanin heter Timon och är 2 år gammal (fyller 2 i år) och är en lejonhuvad drärgvädur.
 
Sen har jag även precis skaffat en sköthäst. Vid namn Kaarnas Corona. Hon är 9 månader gammal och är av rasen HBL/P.R.E. Har bara träffat henne två gånger och vi försöker fortfarande lära känna varandra.
 
Nu vet ni lite om mig och mitt liv så nu bjuder jag på lite bilder!
 
 
Har även en egen blogg som ni hittar på http://gustafssonfoto.blogg.se 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback