Dag 6. 10 saker du inte visste om mig

  1. Att jag inte ens vet min riktiga hårfärg längre?
  2. Har tankar på att börja på voltige.
  3. När jag var liten sprang jag igenom en glasdörr. fick glas över hela kroppen, men fick ett litet ärr vid handleden.
  4. jag är väldigt lat av mig.
  5. jag sitter som en hösäck när jag rider
  6. kan vara ganska blyg om jag är osäker på något.
  7. jag suger på att blogga.
  8. Jag är inte det bästa barnet,vännen eller flickvännen.
  9. jag har haft hårfärgerna:Blond,röd,svart,brun och några missfärgade hårfärger.
  10. Jag har alltid gillat hästar och hoppas jag alltid kommer göra det

bild från voltigtävlingen idag i laholm.
Amalia & Osten.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback