Börjar blogga med challenge dagar

För att smått få igång bloggen igen, ska försöka börja blogga som vanligt igen.

1. Presentation av dig och hästen/hästarna.
ställer in ett tidsinställt blogginlägg som kommer upp vid 10 imorgon. Presentationen kommer bli lång, hoppas ni gillar det?

Kommer då stå om alla hästarna jag rider/tar hand om just nu som medryttare,halvfodervärd,sköthäst osv. Om mig själv, och bilder på dom alla!

 

 2. En bild på favorit hästen
3. När & varför jag började rida
4. Det här behöver jag träna mer på
5. Alla hästar i stallet
6. 10 saker du inte visste om mig
7. Min favoritgren
8. Mitt motto
9. Din första favorit häst
10. 10 saker ni inte visste om min häst/hästar
11. Min drömhäst
12. Hur är min häst/hästar att rida
13. 10 bra hästbloggar du läser
14. Senaste hästsak du köpt
15. En häst jag saknar
16. En tävling jag aldrig glömmer
17. Gamla bilder på min häst/hästar
18. Min favorithästgrej
19. Bilder på hästen/hästarna som föl
20. Ditt mål med din häst/hästar
21. Hur många prisrosetter och plaketter har du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback