Mer bilder! + uppdateringen från dagen.

Åkte in till Lotus idag, hann inte. Var hos tandläkaren och lagade två hål, sedan blev det för mörkt att cykla ner. :(
Så får bli Lotus på Lördag istället. Och fota en massa massa bilder då.
Imorgon ska jag först till skolan, efterskolan tänkte jag käka pizza med några kompisar. Åker sedan till ridskolan och fotar lite då. Vet inte exakt vad jag ska göra där. Ska fixa saker till Myran iallafall. Kanske rider henne lite. Skriver isåfall mer om det då.
 
 
Nej mitt hår är inte fett! ljuset som är knasigt osv. Duschar varje dag. Håret varannan.

Kommentarer
Felicia :D säger:

Vad fin blogg du har! <3 Vad har du gjort idag? Några planer inför helgen? Kika gärna in på min blogg! Hoppas du får en bra kväll <3
Kram!

Svar: tack tack! Kommit upp inlägg om vad jag har gjort idag, och planer inför helgen är väl stallet. Ska jag göra. Och detsamma kram kram! :)
Bella

2013-01-10 | 19:53:58
Bloggadress: http://feffiiis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback