Jag älskar alla som hatar mig

För det är dom som gör att jag kämpar. Iallafall 50 %
dom som är med mig gör mig också en stor tjänst.
Det är tack vare er för att jag har kommit såhär långt. Jag skulle aldrig aldrig orkat klättra upp på egen hand.
Jag har många gånger legat på botten och ropat på hjälp. Det är många gånger ingen har hjälpt, jag låg där i flera dagar. Tills en fin vän skrev bara några ynka ord. "du klarar det, ta dig upp igen, jag saknar glada bella"
Och jag kan säga att jag mår så mycket bättre än för 3 årsedan.
 
Jag har varit självskade fri i 1 vecka. Creed to me ^_^ Det kanske inte är mycket, men det är en bit på vägen.
Jag ska klara det här! Jag ska.
 
vet inte varför jag skrev detta men kände bara för det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback