Inte på humör..

För något nu egentligen. Skolan gör mig trött och när jag blir trött blir jag sur. När jag blir sur går det ut på familjemedlemmarna och vi börjar bråka. När det blir bråk tas all kraft ur mig. Jag blir mer trött och deppig.
Depressionen har sina peroider. Och jag ska försöka inte skriva så mycket "depp" här. Jag kanske missar en dag att blogga eller två. Då vet ni varför. Men jag ska försöka..
 
Förövrigt går det rätt bra i skolan nu. Och jag hade tänkt att plugga lite svenska. Vi ska skriva fakta om något valfritt. Valde "galoppsporten" då jag är riktigt intresserad av det, då blir jag snabbare klar och skriver bättre. Jag älskar att skriva. Bara jag vet vad jag ska skriva om. Det kan ta mig över en halvtimme för att komma på vad jag ska skriva om på bloggen en dag som denna tillexempel. Vad som skulle göra den intressant.  Nu ska jag inte göra mig långdragen utan ska mer rensa lite bilder från kameran och komma på lite sanningar om mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback