hemma och är sjuk..

Jag hatar seriöst att vara hemma & vara sjuk. Har streptokocker, spytt upp galla och hög feber. Tyck lite synd om mig nu vaaa..:(
Nej men mår bättre än igår, tänkte gå ut och fota om någon timme om jag mår bättre.
Blev sjuk iförrgår, åkte till vårdcentralen igår.
Red Kaskad och Dennis hos Inger ( min ridlärare) i söndags också, Gick hyffsat bra, skrittade bara.
inte jag som rider, men Dennis är en hingst, connemara. Minns inte åldern. 
Och här har vi kaskad som även är tillsalu,
Min lillasyster fick även prova att rida Rolle, hon tyckte det var jätte kul.
Och Punchen också, Hingst, lite schettis. Inger ledde henne då. Första hingsten hon sitter på & hon är nybörjare, grymt duktig var hon :'3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback