Fullt upp - inte haft tid

hejsan, ber ett STORT förlåt om att jag har varit dålig på att blogga här..
Kan skriva lite snabbt om min vecka.
Måndag: Var med Marielle, var så skönt att vara med den man älskar mest.<3
 
Tisdag: red myran 2 lektioner. Första gick bra. Den andra rusade hon genom ridhuset när jag tog till med spöet på bogen när hon stegrade. Så Ida ramlade av paris som sprang iväg. :/
Onsdag: Var hos Lotus, fotade hlekkur lite. :)
Torsdag: Var med Isabelle, var jätte längesedan jag var hos henne. Vill inte tappa kontakten bara! Klippte mig också, gjorde sidcut, tunnade ur & klippte det slitna^^
Fredag: Var hos Myran, red Osten. 176 höll på att dö.
lördag: (idag) vaknade 8 åkte till stallet vid 10 och fixade lite sånt. Bråkade lite smått med Matilda om vem som skulle rida myran. Självklart blev det Matilda. så jag red Edith istället.
Slänger upp lite bilder från mina veckodagar snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback