Besöksrekord.

Tjo, besökarna stiger varje dag! Känns riktigt skönt faktiskt.
 
Kom nyss hem från Lotus. Dom har byggt en ny box. Rebeccas häst ska flytta in dit på lördag. Som sällskap åt Lotus och Yammis.
Ryktade och gosade med dom lite. Provade schabraket och det passadet super!
Tog dock ingen bild på när han hade det på sig.
 
Imorgon börjar skolan. Ska sköta mig så bra jag kan i skolan denna terminen..
Ska även till Myran imorgon. Rida henne två gånger, bara att hon får vila en timme emmelan. Det blir film om någon har lust att se!
 
Onsdag ska jag till Lotus igen. Tänkte greja lite med han då också. .:)
 

Kommentarer
JONNA säger:

Snyggt schabrak!
Ja min statistik stiger också , suuperkul :D

Svar: tack så mycket. :) Härligt!
Bella

2013-01-07 | 20:27:48
Bloggadress: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback