10 sanningar

  1. jag älskar grönt på alla möjliga hästfärger.
  2. Ridskolan har gett mig mer självförtoende. Och får mig må psykiskt bättre.
  3. jag har lovat mig själv att 2013 ska bli ett bra lov.
  4. Jag totalt älskar kameran!
  5. Jag har film på när myran stegrar osv. Den kommer snart upp här.
  6. Första gången jag red Myran hoppade jag, hon testade mig jätte mycket och jag blev rädd och bytte med en annan under lektionen. Nästa gång jag skulle rida henne vågade jag bara skritta. tredje gången vågade jag mig på trav och galoppfattningen. Nu blir jag inte rädd för henne längre, utan tycker det bara är kul. 
  7. Jag hatar mitt namn. Hahah
  8. Min pappa heter "Marcus" i efternamn och jag heter "falk" efter min styvpappa. 
  9. Jag behandlar andra som dom behandlar mig.
  10. Röd,grön och svart har alltid vart min favoritfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback