Snö bilder

Sleten idag! Somnade på nästintill alla lektioner. Var så grymt trött.
Men sedan när jag kom hem somnade jag isoffan i någon timme tills min lilla syster frågade om vi kunde åka pulka. Jag som var så trött tänkte att jag egentligen bara skulle fota. Men det blev en åktur ändå!

Vi skulle ner och hämta Jacob (grannpojken) för han skulle också med. Träffade på hans mamma och hon undrade om jag ville rida Vilda istället för Ophelia, tackade självklart ja! Om några veckor ska dom sättas igång igen & då blir det ridbilder :D


väröbruk som förstör utsikten!

haha whopps!

Ja det är meningen att fokusen ska komma på snön.
 
 


 

Kommentarer
Hanna säger:

Ja, usch för Väröbruk :(

2013-02-14 | 21:37:05
Bloggadress: http://hannalil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback