Resten av veckans planering

Onsdag, idag då alltså. Jag hade tänkt att åka till stallet och fotografera Sandra och Osten egentligen, men mormor kommer idag och har inte träffat henne på 3 månader, så ska vara hemma..
 
Torsdag: Först tänkte jag åka till Myran och fotografera Sandra och Osten om det skulle gå då, typ åka hem vid 5-6 bussen, iaf komme med bussen som inte åker igenom bua. Sedan hade jag tänkt att åka till Lotus och stå och mysa med han, det får inte bli långa mellanrum mellan han och mig längre. Saknar att sitta på hans rygg, men det är isbana och för hårt i marken än. Hade tänkt att plugga lite också, så jag hänger med lite mer. ^_^
 
Fredag: Ska stanna kvar en timme i skolan för jag ska typ ha extralektion med min mentor sedan ska jag vidare till stallet, ska hoppa Myran och Bella, jag och Matilda delar på dom den lektionen. Jag hoppas jag får film så jag kan klippa ihop en massa, vill gärna ha skillnads filmer osv på Myran och mig.

Lördag: Ska till stallet på morgonen, förhoppningsvis gå ut och gå med Myran med Edith och Ebba.  Mamma fyller år så ska inte vara borta hela dagen, tänkte komma hem vid 3- 4 om jag hinner!

Söndag: Tänkte mest bara ta det lugnt, ska till Lotus då också, om man orkar vilket jag hoppas! Fullt upp denna veckan om man säger så, får bli bättre med bloggningen osv. Skriver senare. :)
 
En bild från sist vi var ute och gick. (Lördags)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback