Myran igår ♥

hann inte skriva om vad jag gjorde med Myran igår, hehe. Sofia hängde med till stallet så hon red Osten lite.
Myran & Osten hade fått knäckt rätt sina ryggar av en kiropraktor. Mycket skönt för stackarna.. Dom är bra nu iallafall! Myran skulle bara ledas hon var duktig men rädd för exakt allt, men jag var lugn och löste det på olika sätt. Var en ledare för henne och gick framför henne. Osten ville inte gå före så jag fick riskera mina armar ifall hon skulle dra iväg. Men det gjorde hon inte. Vi var ute och gick i 20 minuter sedan gick vi till ridhuset. Sofia travade & skrittade lite på Osten. Sedan hoppade jag upp på honom bara för att rida lite. Var så sugen på att rida bjässen ^^
 
min nya favoritbild, hihi ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback