Lördagsridningen - avramling - bilder

Ramlade av min älskling i lördags.. Aj.
Hon tog rejäla bocksprång, en stegring och sedan bockade igen. Jag hann inte med. Haha, jävla galoppfattningar.
3 steg fick vi iallafall i galoppen, första fösöket. Andra ramlade jag av.
När jag ramlade av stog hon och kollade på mig och ba ;" vafan gör du där nere..?"
Hoppade direkt upp igen och skrittade och travade i 10 minuter. Så jag inte blev helt rädd för henne.

Släppte henne lös efter ridningen i stallgången, myste med henne, strecha och lite sådant.
Toppen dag även avramlingen, det gjorde inte så ont om jag trodde det skulle göra, men det kändes skönt att äntligen ramla av, att få tillbaka lite nya krafter liksom!
Var även ute och gick med henne i paddocken en liten stund, hon var lite små nervös & spänd men hon var fin och snäll ändå. :)
Och det är då inte lätt att hålla i kameran och samtidigt hästen när man ska fotografera! Haha xc
Döööör så söööt.<3
örat </3
lägger upp denna ändå, även om hon är lite fulsöt på bilden. c:

hon gillade iallafall slick sake jag köpte till henne för inte så längesedan. :)
cisano & myran i sin nya grimma. :)


sötnöt
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback