Lektionerna idag, Bönan & Myran

Tänkt på en grej, hästarna har väldigt barnsliga smeknamn o_o
Liksom, hon ser inte ut som en myra? ;)
 
Red iallafall en stark Böna på hopplektionen idag, usch jobbigt & jag glömde av banan! haha så dåålig, tänk om det skulle vart tävling, åh guuud...
Men det gick bra, behöver bara greja min sits och lite sånt,, :3
 
På skötarlektionen var det också hoppning, men jag fick bara trava över bommar med Myran, sen fick jag rida dressyr, hon var rädd för i princip allting. Människorna på läktaren, jackor, dörrar allt som brukar vara där!
Extremt onöjd om man säger så..  Stegringar, bockningar massa skitsaker, men hon blir bättre för varje dag!
Kände för att bara ge upp till Ebba skrev en massa fint  till mig & en hel del andra också!

Myran kan ju om hon vill & om det inte gör ont i ryggen, hon kan galoppera med ryttare, och den galoppen är underbar..
 
Ska till Myran imorgon och mest bara gosa med henne, orkar inte rida henne en dag till, hon får vänta tills på fredag, på fredag kommer jag Hoppa Bella & Myran, jag och Matilda ska dela på hästarna halva lektionen var liksom.
Hoppas jag får börja med Myran så får jag hoppa högre med Bella ;)
Hoppas jag får lite bilder på Bella & Myran, Becka och hennes fästman Johan ska kolla på, man kan ju alltid bjuda på en avramling eller två!
 
Nu ska jag nog sova, så jag orkar upp imorgon!

Avslutar med en sötis bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback