Fredagsridningen - dressyr pass - massa ridbilder

Dressyrtränade med Myran, det gick rätt bra, utom galoppen, hon bockade stegrade osv. Höll på att ramla av, men det kommer massa massa bilder här nere om ni ser C:
 
Innan ni klagar på att hon inte går i form, har nere huvudet och att det mest är i luften. Hon har ganska ont i nacken & har fått kiropraktor behandling en gång och har några gånger kvar. Hela ryggen var låst, bogen & höften. Hon fick behandlingen för ca 3-4 veckor sedan men hon har ju fortfarande ont, hon gick bra en del gånger, när det gjorde ont igen så slängde hon upp huvudet, antingen stannade hon eller så rusade hon iväg.
Det nya schabraket är med på bilden också, lite litet men får duga så länge..
Snälla ignorera min sits, haha >_<

fin svans. C:
 
Stör mig som fan på mina händer bara. Annars går hon så fint så.

På bilden höll vi på att lära henne skänkelvikning, så jag försökte ställa henne åt vänster men samtidigt putta henne mot väggen. Gick bra en stund tills hon inte orkade mer.
 
haha, ja bilder..
*kram*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback