Dag 6

6. 10 saker ni kanske inte vet om mig
 
  1. Jag började med hästarna när jag knappt kunde gå.
  2. Att fota har alltid varit något jag gillat.
  3. Varje gång jag är hos Myran växer mina känslor grymt mycket. Och jag är rädd för att dom ska krossas.
  4. När jag var 9-11 var mitt liv väldigt jobbigt.
  5. Mina föräldrar är skilda.
  6. Jag älskar citat filmer. Tex sådna här. http://www.youtube.com/watch?v=mTagilbeZqM
  7. Jag hatar att vara "normal." Jag vill inte vara som en i mängden. Utan en som är lite mer udda än alla andra.
  8. Jag saknar Senni väldigt mycket, varje dag. Det känns som när hon dog, då dog halva jag. 
  9. Jag älskar eld & vatten. Speciellt att fota det. 
  10. Jag spelar Minecraft, olika krigsspel & CS.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback