bloggen har vart lite off..

Hej mina trogna läsare. jag har varit inne på bloggen då och då och jag sett att några personer har varit inne och kollat på samma inlägg i flera dagar. Måste vara jäkligt tråkigt.. Jag har inte haft så stor blogglust därför den mega stora pausen. Jag har haft myran i sommar. 4 härliga veckor.


jag hoppas hon trivdes i stallet lika mycket som jag gjorde!
Vi hoppade 120 (bildbevis) kom långt i dressyren och ibland red jag med bara vikten och inga tyglar. (hade ju dock tyglar på.) ramlade av en gång barbacka och vart besviken, ledsen och sper glad med henne.
just nu är jag hos pappa och bloggar genom min nya mobil.

^
jag ska blogga så mycket som möjligt nu. lägga upp en del video och massa bilder. jag kommer inte uppdatera super mycket med text men ni överlever nog!




hoppas ni haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback