Ridpasset idag-

Dagens ridpass med myran:


Jag skulle egentligen bara skritta och trava lite, nkte bara böja henne, arbeta och öva på grejer vi tyckte var jobbiga båda två.

skänkelvinkningar, ställa utåt & inåt i volterna osv.

Det slutade med att jag frågade inger om jag fick hoppa lite när hopplektionen började, så hon fick nosa på alla läskiga hinder, murar, plank osv..
Travade över tre travbommar och hoppade sedan ett plank på 10-20 cm. Fick Rio och ebba som draghjälp då myran vägrade 2-3 gånger på planket, läskigt läskigt!

Sedan i slutet gick de bättre och bättre så testade en gång själv, självklart taggade hon till efter att ha hoppat över planket, så direkt när hon landade satte huvudet mellan benen och tog en massa kraft och bockade, satt och skrattade klappade henne och skrittade av.

Min bebis var duktig idag! Super nöjd! :)
 
bilden är inte från idag
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback