Oväntad bloggpaus

Som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten hemlig bloggpaus.
Dels för jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om, jag har något för lite tid osv.

Så tycker att ni ska skriva i kommentarsfältet vad jag ska skriva om. Eller om ni bara vill ha bilder och filmer?
Har snart haft bloggen i 1 år och tycker jag inte har kommit så värst långt. Jag har utvecklats inom bloggvärlden ja de har jag, men idérna om vad jag ska blogga om är fortfarande på noll.
 

Duschade myran igår föresten, hon var något rädd så hon fick leka lite med slangen först och vänja sig. Josefine hjälpte till lite också.
Blötte mest bara ner henne för att visa "detta är inget farligt, bara skönt"
Och eftersom det är så skönt väder så gick jag bara med henne igår, Moa ledde Paris och Ebba hängde med som sällskap.:)
Myran fick en av sina massage behandlingar i tisdags, en helt annan häst om man säger så.
Ronja var min tränare och tränade oss i torsdags och jag tog en dressyrlektion med henne i fredags.
Vi har kommit en bit om man säger så.

Är förjävla stolt och glad över att vi har kommit såhär långt, är så glad över att inger fixade hit kiropraktorn så hon får sina behandlingar, lillsnutten har faktist bara 3-4 gånger kvar.

Det finns en hel del saker att träna på, både för mig och myran och jag är glad över att jag har tränare, utan dom skulle jag fan inte kommit någonstans med myran.

Sadeln är för långt fram jag vet, men den glider fram ibland.

Ska ta med Becka min stora syster på torsdag så kan hon hålla en lektion för mig och myran och på fredag blir de hopplektion.C:
 
Tack för mig så länge!
 

Kommentarer
Josefin Pageryd- hästbloggen säger:

Ja har också varit där. Det är kämpigt att hålla igång en blogg med 2-3 inlägg om dagen som hela tiden ska vara intressanta.
Filmer är alltid roliga att kolla på, men de kan man inte leverera varje dag. ta med lite egna tips, snygga bilder med mera :)

Kram på dig! / Josefin Pageryd

Svar: tack tack!:) kram på dig med och ha det bra!
Bella

2013-04-07 | 15:11:58
Bloggadress: http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback