Gästbloggning - Ebba halldin :D

Hej!
Jag heter Ebba halldin och ska fylla 13 år i sommar. jag älskar hästar och jag är skötare på en häst som heter Edith Piaf, hon ska fylla 6 år. jag har ridit i ca 6-7 år. jag har inte tävlat edith än, men jag tävlar en annan ponny som heter Rio och är lite äldre, han är 15-16år.
jag brukar var i stallet 4 dagar i veckan då jag chillar med kompisar och myser med hästarna, ibland rider jag också.
 
Jag älskar att fota men har inte en egen kamera, tyvärr :(
 
Jag har också en egen blogg som jag uppdaterar så ofta jag hinner.
> nattstad.se/ebbahalldin <
 
Här är en bild på mig då :`3 "amanda min kompis kom med i bakgrunden"
Jag rider inte bara jag kör voltige också, voltige är när man jag konster på hästen.
har bara tävlat två gånger men det kommer bli fler :3
om ni kollar på den första bilden så ser ni hur voltige ser ut, eller iallafall på ett ungefär..
 
nästan alla bilder jag har på min blogg är tagna av Bella. :)
 
Just det, i sommar ska jag, min syster och två kompisar hyra 3 hästar.
jag och min lilla syster ska hyra rio.
amanda " ena kompisen" ska hyra en häst som heter bubblan
Becka "andra kompisen" ska hyra rami min förra sköthäst. :3
 
det kommer bli en helt otroligt rolig sommar :D
 
men det var nog allt från mig, får väl se om det blir något mer inlägg, vem vet...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback