10 sanningar om mig

  1. Jag känner mig mer som en man än kvinna men skulle aldrig bli en transa
  2. Varmblod och connemaror har varit min favoritras all the time
  3. Har haft alla möjliga hårfärger förutom grön typ
  4. Jag är seg på att byta om, Ebba vet ;)
  5. Jag har kört bil,cross,moppe,4-hjuling och en hel del massa annat, i know i am a badass
  6. jag har fotograferat i 5 år. (haha fick min första kamera då)
  7. Jag svär extremt mycket när jag är på dåligt humör
  8. Jag kan få det knaka i hela högra sidan av kroppen
  9. Mina största blogg idoler är Matilda & Elin 
  10. Jag har alltid gillat att Hoppa men ändå haft respekt för större hinder, ifall något skulle hända. :)
    Ovisad bild på snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback