Omajgad nolife

HHAHA nej jag har faktist ett liv.
Men det har inte alla i molkom ;>
Lite snabb update nurå.
Jag sitter hemma för tillfället och väntar på att maten ska bli klar. Pappa snackar med en som mobbar mig. (hahah känner henne inte ens mår bara fett dåligt av vad hon skriver till mig.)
Jag har vart på molkomsmarknaden igår och idag. Hittade inga häst saker så la pengarna åt mig. 2 tröjor as snygga ni får bild på det sen. 3 smycken. 2 till läppen och 1 till örat. 2 helium ballonger som jag och Sandra sög i oss 8D
Hmm. Köpte inget mer.
Sovde över med Sandra igår fett kul. Tror jag o_O
Ah, det var allt, nu ska jag leta efter en studio som piercar läppen. Om jag inte hittar någon som har öppet imorgon eller på måndag gör jag en själv!
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback