Helluw, rubrik 8)

Kollar runt på den kameran jag ska köpa, Nikon D3100. Fatta vad najs 8'D
miiigigiigig den ska bli min min min :D
Aja, jag har varit hos farmor hela dagen. Hon är piggare nu än i fredags. Hon kämpar mot cancern min fina lilla farmor.<3
Ingen skola imorgon najs det. Kanske inte på tisdag heller. Ska snacka med mamma om det. Jag vill vara kvar nu hos min papput. Dels för att jag vill pierca mig och för att jag vill vara här i trygga snygga molkom :3
Spelar Horse Heaven på fajsbook. Och det gör jag för att jag har jävligt tråkigt. Jag skulle kunnat sitta och redigera bilder. Men, jag har inget internet på min data här. Så sitter ju på pappas. Ska påbörja en berättelse. Nu. Sparar den som ett utkast och publiceras imorgon :3
aja, nog för mig hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback