Vurpade med crossen= helt mördbultad..

Gjorde en väldigt fin vurpa med crossen och har ont i hela kroppen. rivit upp massvis med delar av kroppen. Aja kunde gått värre! Jag har tydligen Änglavakt varje gång något händer..

Känner mig helt mördbultad, ryggen dödar mig, händer,ben& armar t.o.m fötterna gör ont.
Tro fan inte att jag ska sluta köra cross för då fan!
Haha ska bara tänka på farten..(a)
Fick crossen över mig, tappade andan och har en jävla massa blåmärken!
Skruppsår på axeln och lite sånt små skit.
Så tröstar mig vid hööks. Ska spara ihop till denna outfiten..
389:-
149 :-
229 :-
199:-
När jag har den outfiten tänker jag ha mitt äppelbett, eftersom det också är grönt. :3
Själv klart ska man ha detta också:
549:-
- 15% rabatt.
haha eftersom dom har 15% rabbat på ridbyxor får jag dra dit med mamma snart!
249 :-
29:-
Sen detta halsbandet till voffsen! :)
Allt detta kommer gå över tusenlappen eller ?  o_o

Kommentarer
Sara säger:

snyggt :)

2012-06-05 | 08:07:48
Bloggadress: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback