dagen..

Ophelia stegrade upp sig återigen när jag skulle göra en galoppfattning, försökte slänga av mig osv. Drev bara på henne ännu mer. Dum ponny skrutt..
Vi hoppade idag, hon var ju tvungen till att galoppera ändå efterhindret så jao, tyckte det gick rätt bra ändå. Skrutta blev rädd i skogen ett x antal gånger.
får ta med kameran någon gång för att filma hela ridpasset.
På måndag & torsdag skulle ägarens andra syster komma och rida Ophelia för att "ta bort probemet" med henne. Så  jag ska rida deras 3åriga fjording Vilda. Inte helt inriden men kan skritta,stanna, gå över bommar samt stanna. (vilket är uppenbart att hon kan stanna? ;) )  Ska filma lite när jag rider henne. Hon är  en underbart vacker och lugn ungponny! Hon är en D-ponny, blir någonstans omkring 147Cm. Antagligen mer eftersom dom växer tills dom blir 8:a år. Hon är redan 145 så, hon blir någ över D kategorin!
Vilda förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback