crossi min criossi

Ska plåga er med bilder!
Jag och Roxy Nicolinas häst! (sträcker bara på benen..)
Jag och Roxy Nicolinas häst! (haha hon kickade till,)
Jag är så jävla lycklig med Senni hela tiden. Jag fattar inte varför jag plågar mig själv med att inte ringa till St**e och frågar om hon kan stå i en annan hage men någon mer häst. Så jag kan greja med henne.
Gud vad jag saknar min älskade :'c
Men men, fixade nästan min cross idag, hittade varför avgasröret lät så äcklig varje gång jag gasade, det satt ju löst! Det saknades en mutter som jag satt dit rätt hårt. HAHA så klart lossnar den och måste återvända hem igen! -.-
Så ska fixa rätt det imorgon, kanske be styvfarsan hjälpa mig om jag inte fixar det själv.
Haha, vi har ett äng hos oss. Brukar lägga i trean. Göra dresssyr övningar med crossen, ställa mig upp ibland och gunga lite så att det känns som om jag galopperar. Det ska jag säga till er, det är en rätt så underbar känsla!
Får bygga något hopp någon gång. Även filma lite. ;)
Puss & kram eran bloggerska bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback