30:e Maj,, 31:e Maj.. 1:a juni! & 2:e Juni (idag) (a)

En helt okej dag klippte mig igen, lugg vilket jag ångrar,klippte 5 cm till på längden. Ni får ingen bild på't . minns typ inget mer, hähähä så uppdarerar om 31:e också. Hände inget här då heller, ingen ridning eller något. Blev ignorerad av Jonas..
Så vi hoppar till den 1:a Juni! :D
Vi hade innebandy cup i skolan då,  fett med najs! Det var kul men vi sög så x)
Isabelle sovde över här hemma så vi hade film maraton! 2 filmer men ändå. . . American pie någon & den gamla hederliga Ghost rider!
Vi somnade tidigt vaknade sent. Satte mig framför datan och kollade mer American Pie Beta house & American pie the book of love.
Så bäst! :'D
Jag klippte gräsmattan som ska trimmas imorgon också klippas en gång till. (3:e juni)
Suttit i one pice hela dagen lång. Det håller på att laddas upp ett klipp på YT som strax ska komma upp här på bloggen. Det är när jag rider ophelia. Ni kommer se ibland när hon bockar vid galoppfattningen.
Puss & krameran bella:* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback