28;e maj,

Skolan, var helt okej, dödstrist men ändå okej! :p
Fick sluta tidigare då jag skulle in och röntga ryggen i varberg, det var fin fin bara fått mig en ordentlig smäll!
klippte mig sen ahha det var fint då..
Luggen klipptes 10 cm. längden klipptes 10 cm.
Sedan fick vi bråttom till veddige då mamma skulle kolla halsen.
vi gjorde även ett halsprov på mig. Vi var friska!
Vi fick brått hem för jag skulle rida, jag slänge på mig mina nya ridbyxor, någon tröja och sedan den nya västen! cyklade sedan ner till Ophelia och tog hand om henne. Fick en väldigt bra ridtur känner jag! Hon var så fin hela vägen. Som om hon ville säga förlåt.  Åh, lyckan bara spred sig, fick beröm av ägarens syster och hennes mamma (dom är alltid med då ägarens syster håller på med Vilda, deras 3:åriga fjordingsto.)
Hon gick i form och skötte sig rätt bra, även om jag var ganska arg på henne och det var riktigt varmt den dagen så förlät jag henne och bara koncentrerade mig på ridningen. Jag får inte galoppera på henne föräns ägarens andra syster ska ha kollat på henne varför hon gör så i galoppfattningarna. Aja, glad över att jag bara får hålla på med Ophelia. :)
Cyklade hem käkade och satte mig vid teven med en något svalkande för ryggen. Shit vad ont det gjorde att rida. ..
Puss & kram eran Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback