24:e Maj

Sorry för sämst uppdatering. Men iaf, 24:e maj. Min bästa och värsta dag xD bästa var för att jag äntligen blev tillsammans med Jonas! klass 6 & 7 åkte till varberg för att segla! :D
Väldigt kul var det! Jag låg och solade med Jonas och andra av mina kompisar, vet inte vad som flög i mig med jag visste ju att Jonas gillade mig så jag gav honom en kyss rakt på munnen och sedan låg vi två och snackade och myste typ hela dagen på en klippa. Haha bröt mot en regel. Vi fick INTE bada för läraren. Fan heller! Hoppade i med några andra i klassen. Hade manet krig och fick några maneter innanför trosorna. -.-
Det värsta var att jag trillade av Ophelia Hon krånglar ju alltid i galoppen, gör massvis med bocksprång. Hon tog en stor bakut stegrade bakutade lite till  och jag hamnade på halsen försökte ta mig upp sadeln igen. Hon gör 5-7 bocksprång och drar ner huvudet, jag gör en volt landar 2-4 meter ifrån henne på rygg utan väst.. Fortsatte red tills jag kände mig säker igen!  Är iallafall inte rädd :3 När jag kom hem hade jag fortfarande ont i svanken och bäckbenet. Jag berättade för mamma och om det inte skulle blivit bättre på fredag (25/5) så skulle vi till doktorn. Jag lovar, jag har nog aldrig känt någon sådan smärta! Att inte kunna göra någonting utan att ha ont. USCH. Så kunde inte somna den dagen. Ajabaaajaaaa
Hej då puss puss :*
Sorry för sämst uppdatering.
Men iaf, 24:e maj. Min bästa och värsta dag xD
bästa var för att jag äntligen blev tillsammans med Jonas!
Det värsta var att jag trillade av Ophelia.
Hon krånglar ju alltid i galoppen, gör massvis med bocksprång. Hon tog en stor bakut stegrade bakutade lite till  och jag hamnade på halsen försökte ta mig upp sadeln igen. Hon gör 5-7 bocksprång och drar ner huvudet, jag gör en volt landar 2-4 meter ifrån henne på rygg utan väst.. Fortsatte red tills jag kände mig säker igen!  Är iallafall inte rädd :3
När jag kom hem hade jag fortfarande ont i svanken och bäckbenet. Jag berättade för mamma och om det inte skulle blivit bättre på fredag (25/5) så skulle vi till doktorn.
Jag lovar, jag har nog aldrig känt någon sådan smärta! Att inte kunna göra någonting utan att ha ont. USCH.
Så kunde inte somna den dagen. Ajabaaajaaaa
Hej då puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback