Svergie måste skämta med mig?!

(Tog bilden från facebook.)
Blir så jävla arg.
Inte Kalle Anka på julafton? Nehe inte ens pepparkakor? Snart får vi väl inte ens fira jul längre för det var säkert en påhittad svart man som gav jesus ett födelsedags paket och tjofselofsan vad som hände på den tiden.
När man kommer till Svergie så är det våra traditioner, försök då fasen inte ändra på dom! Jag är inte rasist eller någonting sådant. Men någonstans fåt skåpet stå. Vi tar in alldeles för mycket hit isätllet kan vi ju hjälpa dom på plats...
Om ni nu tycker det är fel med att vi äter pepparkakor kan "dom" ju sluta göra snöbollar, makaroner och äta vitlök osv. Jag bryr mig inte om vilken färg människorna har. Det är väl personligheten man ska gå efter eller? ;) Invandrare får gärna komma till Svergie men ge fan i att ändra på våra traditioner.
 
"snälla.. sluta gör snöbollar och även käka inte makaroner vitlök och nudlar vi tar jätte illa upp..
verkligen.."
 
 
 

Kommentarer
Emelie Hollstén Båskén ♥ säger:

Super fin blogg! :D

2012-12-15 | 19:16:02
Bloggadress: http://Justemse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback