Senni är död och en massa annat.

Senni dog den 17:e oktober.
Hon blev bara 4 ynka år.
Jag saknar henne så otoligt..

Tänkte börja blogga på denna bloggen igen. Men ville att ni skulle få reda på det.

Jag sköter tre hästar nu. Yamina (Yammis, ägarens häst, ingen får rida den utom hon och hennes typ bonusbarn.) Lotus lii (lotus) En liten charmig knubbis jag rider, han bockar i olika gångarter. Än så länge har jag bara ramlat av en gång! Disco, (Disse, ponny) Ägarens dotters ponny, ridit han lite och mest vart ute och gått med han.
Mer info om allt hittar ni på min förra blogg som jag hade med Maya   >>>HÄR<<<
 
Bild på mig och Lotus!
Towa och Disco!
Shetlandsponny 18 år. Har nu hovböld. :/
Lotus igen,
connemara ponny kat c eller d, vi är inte säkra ^^ Han är 17 år.
min skötarponny på Ridskolan. Myran heter hon. 6 år och jag får äran att ta hand om henne och "utbilda" henne till en duktig och snäll ridskoleponny. Myran heter egentligen något hel tokigt, kommer bara inte ihåg. Hon har det ganska svårt med hoppningen och ganska trög. När hon inte förstår så rusar hon eller så står hon stilla.
 
 
 
Har tyvärr ingen bild på Yammis, men det kommer väl.
 
Jag har svart hår nu kan jag även meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback