Myran idag!

Myran idag-

PIGG OCH BUSIG!

Hon har fått en ny sadel, då hennes gamla gjorde ont i ryggen. Antagligen därför hon bockar.
Men hon är bättre i ryggen nu.
Men jävligt pigg idag.
Skrittade fram henne i ca 15 minuter (jag är fortfarande osäker på henne. Så kände att det var bäst med mycket skritt.)
travade ganska länge. När jag skulle ta galoppfattningen fick hon totaldamp. Stegrade upp sig. Hoppade upp i luften 3-4 gånger. Fan att jag inte fick film på det xD
Ramlade iallafall inte av!
Jag red i ca 1 timme och 20 minuter. Så hon kunde bli lite svettig och lyssna på mig!

När jag skulle skritta av henne så hoppade jag av. Ledde henne och försökte lära känna henne. + få tillit från henne.

Det kändes sååå bra ändå. :''3

När jag skulle ta hovarna på henne så blev jag nästan sparkad. Och blev intryckt i väggen av hennes jävla röv.
Hon har jätte dålig balans så bad om hjälp att någon skulle ta huvudet när jag tog bakbenen så hon inte kunde tränga in mig och berömma när jag höll upp hoven.
Duktig flicka sedan! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback