Julfesten i söndags osv.

Myran var jävligt spänd och nervös idag, skulle tränsa henne och leda ut henne fick en kick av henne av ena frambenet och en smäll i huvudet av hennes. tur man har hjälm.. Det kändes inte så där jätte mycket men blev ju förvånad. Jag försökte lugna henne jätte mycket, men hon blev kunde inte. Det var för mycket liv i ridskolan. Så Ridskolans ägare blev förbannad och sa att alla skulle vara tysta osv. Myrans stress smittade av sig  på mig så jag bad någon annan att tränsa henne då hon små stregrade och jag kunde inte fixa det själv.
Hon bajsade löst och var rejält nervös. Stakars lilla bebis, <3

Ridskolan hade julfest. As kul faktiskt, gymkana, voltige, kadrillj (hur fan stavas det.?) och en massa annat. Ledde dock bara en häst och lite sånt. Myran var galen hursomhelst!

Var hos towa och disco en stund innan ridskolan, gjorde vara lite stallsysslor. Ryktade disco lite. Och gav han massor av kärlek! Han måste bli frisk snart alltså.. :/ (hovbölden.) Men han börjar bli mycket bätttre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback