Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Mina mål 2013 är nog att bara må bra, försöka få bort självskadebetendet helt och hållet. Sluta skämmas så groft, få självförtronde och ta åt mig komlimanger. Med hästarna är det nog mest att få tillit av dom. Utbilda Myran (ridskoleponnyn jag är skötare på)

Mina drömmar 2013. Att få bort Lotus bocknings problem. Även att rida fritt, utan utrustning. Det har alltid varit min dröm.
 
Mina önskningar 2013. Att jag får min kamera (Nikon d3200) som jag har önskat mig ganska länge. Även att allting går bra för mig. Höja upp mina betyg till C iallafall. (Väl godkänt för er som inte vet det nya betygsblablabla skiten.)  Även att Senni skulle uppstå från de döda. Även om hon är slaktad och allt är hon det enda jag egentligen vill ha. Allt var så lätt med henne.
 
Sen var det väl inte så mycket mer. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback