Dag 3- min favorit årstid och varför

Innan jag svarar på det så undrar jag om det är det okej om jag ber er om en tjänst? Det är nämligen så här att om ni klickar här så kommer jag högre upp i en placering och får därmed fler visningar till min blogg och det skulle betyda så himla mycket eftersom att jag vill att så många som möjligt ska ta del av det jag skriver..
 
Svaret dårå.
Vår- det är hyffsat varmt, man kan rida utan att hästen blir svettig fort och det kan blåsa kallt och skönt. Våren är typ min sommar, Våren är nog den finaste årstiden. Allting växer och blommar ut. Djur föds och går ur från idet.
Färgerna kommer igen från en vit vinter. Åhh det går seriöst inte förklara. :'3
Disco och Towa för ganksa länge sedan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback