dag 2- en person jag vill träffa just nu

Pappa, för jag saknar honom så grymt mycket. Inte träffat honom på ca en månad. Mina föräldrar är inte tillsammans längre, dom gjorde slut för ca 10 årsedan. Nu har jag en styvpappa som jag har bott med i 10 år.. Mamma bor 35 mil från pappa. Jobbig tågresa fram och tillbaka japp japp!
(lotus från ryggen.) 
Ska dra till stallet om bara någon timme, kallt och kommer antagligen ligga på marken efter en timme på lotus. Rode häst jajemen!
Ska sedan vidare till ridskolan om mamma hinner hem och om Ronja är "bra" nog att köra mig. (Hon drack igår/lördags.) På ridskolan ska vi då ha lucia, fett tråkigt men ja, varför inte? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback